8 april 2011

Deze week zag ik...

...in gedachten mijn moeder in de keuken staan. Er was namelijk een jarige in de familie en dat kan, te mijner ouderlijken huize, niet zonder zelfgebakken taart gevierd worden.
Voor de aller-aller-allerlekkerste taart heb je, volgens het Allerhandewaardige familierecept, het volgende nodig:




Wat je daar vervolgens mee moet doen, leggen moes en zusje hier uit.
Daarna: smullen maar! (Het is, op straffe van taartontzegging, ten strengste verboden om tijdens het maken of het eten van de taart over calorieën na te denken.)

Deze week zag ik is een initiatief van Daan en Roos. Hier kun je zien wie er deze week ook iets zagen.

6 opmerkingen:

  1. Nu ben ik gelijk heel nieuwsgierig, zijn dat echt je moeder en je zus???
    Ik bak morgen een taart, oudste zoon wordt 22 (echt waar), maar hij is meer van de chocoladetaart.
    Jij ook een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owowow wat stoer en jullie lijken allemaal op elkaar, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Sandra Ja, dat zijn echt mijn moeder en mijn zusje. Grappig dat je zoon al 22 wordt. Dan zou je bijna mijn moeder kunnen zijn. Chocoladetaart is ook heel lekker! Fijne verjaardag!

    @ Fienke Dat is ook wel eens leuk om te horen, dat we op elkaar lijken. Meestal vindt men mijn moeder en mijn zusje wel op elkaar lijken, maar mij niet op hen. Mijn broertje en ik schijnen ook wel iets op elkaar te lijken, maar hij is een tweeling met m'n zusje. De genen zijn dus aardig verspreid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha wat tof je zus en moeder in de AH! Dit is echt een lekkkere taart :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MmmmmmMMmmm lekkerrrrrr! superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmmh, dat ziet er lekker (en toch gemakkelijk) uit! Ga ik zeker eens proberen. Ik hield het deze week op zelfgemaakte koffielikeur - maar moet jammer genoeg nog 5 weken wachten op het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen